קוראים לי אלעד סאעת, הבעלים של משרד הפרסום אי.אס מרקטינג. אני חי ונושם את עולם הדיגיטל למעלה מ-15 שנה. במסגרת הפעילות שלי יצא לי ללוות מאות בעלי עסקים בתהליכי קידום שונים בדיגיטל.
יחד עם הצוות שלי עזרתי לבעלי עסקים רבים להקים תשתית דיגיטלית (אתרים מכל הסוגים) ולקדם את העסק שלהם באפיקי השיווק השונים כולל פייסבוק, אינסטרגם, גוגל ועוד…
את הידע שאני מעביר בקורס רכשתי "בשטח" על ידי מאות קמפיינים שיווקים שניהלתי ללקוחות בתחומים שונים ומגוונים.
עם הידע הנכון תחסכו זמן יקר וכסף בניסיונות מיותרים…
יתרונות הקורס :
במקום לשלם אלפי שקלים מידי חודש למשרד פרסום על ניהול קמפיינים, תוכלו להשקיע את הכסף בחשיפת העסק ללקוחות חדשים.
כשאתם יודעים לנהל בעצמכם את מסע הפרסום אתם יכולים לעבוד גם בתקציבים קטנים שמתאימים ליכולת התזרימית שלכם!
כשעובדים עם עקרונות שיווק תדעו כיצד לנהל באופן נכון את הפרסום ועל ידי כך ללמוד מה עובד ומה לא... כך תשכפלו הצלחה!
גישה לקורס דיגיטלי תאפשר לכם ללמוד בזמן שהכי נוח לכם מכל מקום שתרצו. כל מה שצריך זה מחשב ואינטרנט זמינים.
אלמד אתכם אסטרטגיות שיווק בפייסבוק שבאמת מביאות תוצאות, אחסוך לכם זמן וכסף על דברים שפחות עובדים.
אחשוף בפניכם כלים דיגיטליים שיעזרו לכם לייצר פוסטים מעוצבים בקלות, נלמד גם לעבוד עם בינה מלאכותית AI...
אחשוף בפניכם כיצד אני מנהל קמפיינים למספר לקוחות אמיתיים לגמרי. אראה לכם שלב אחר שלב כיצד אני בונה להם מודעה, מקים עבורם קמפיין, אילו פעולות אני עושה מתי שעובד ומתי שלא עובד…
כמובן שהכול נעשה באישור והסכמה מצד הלקוחות שלי.
מְעוּלֶהמבוסס על 78 ביקורותTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.שלומי סמלסון2023-06-11מקצועי ואיכפתי מאוד! נעים מאוד לעבוד מול אלעדTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.נועם ג'ורנו2023-06-06אלעד מקצועי ברמה גבוהה מאוד, נתן לי תמיכה ומענה מיידי בכל בעיה שיש, ממליץ בחום !Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Inbal Stark2023-06-06מאד ניהנתי לעבוד עם אלעד, הוא מקצועי וקשוב ויש לו המון המון סבלנות (תכונה חשובה כשעובדים עם מעצבים פרפקציוניסטים כמוני למשל). התוצאה הסופית יצאה ממש טובה ולפי העיצוב שלי. תודה רבה אלעד ונתראה בפרוייקטים הבאים : )Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.יניב שטיין yanivstein2023-06-06שירות מעולה ונוח עם שקיפות מלאה על כל תהליך מענה מהיר ועזרה בכל בעיה שיש ממליץ בחוםTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.shani knafo2023-06-06אלעד האלוף נותן שירות מדהים! הוא עשה עבודה סופר מקצועית! והיה זמין לכל מה שהייתי צריכה, לדיוקים ולשינויים שביקשתי לעשות. פשוט עבודה מצוינת מכל הלב! ממליצה בחום🙏Trustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Limor bahar2023-06-06שרות מעולה בנו לי אתר לחנות במהירות במקצועיות מחיר זול תחזוקה מעולהTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.רונן הרשקוביץ2023-06-06עבודה כיפית ומהירה, הקשבה לפרטים הקטנים ובעיקר ללב הלקוח. זמינות גבוהה וחוויה נעימהTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google.Vera Riff (ורה ריף)2023-06-06אני מקדמת מרפאות שיניים ומזמינה מאלעד דפי נחיתה עבור לקוחותיי. מרוצה מאוד מהאיכות, מהירות, שירותיות. לא תצטערו לרגע, ממליצה בחום
הקורס מתאים בעיקר לעסקים קטנים שרוצים לקבל כלים וידע מקצועי ויעזור להם לקדם את עצמם ללא תלות במשרד פרסום.
אורך הקורס בממוצע הינו 6 שעות סך הכול. חשוב לי לציין כי עשיתי את מרב המאמצים לעשות קורס כמה שיותר ממוקד וענייני! אני יודע כי זמן הוא משאב יקר עבור בעלי עסקים והשתדלתי מאוד לשתף אתכם רק בעיקר, בתכלס!
אני דואג לבצע שינויים ועדכונים בתכני הקורס בהתאם לשינויים שקורים בפייסבוק.
בנוסף, אני מתכוון לפתח את החלק האחרון של הקורס המשתף "סיפורי לקוח" במטרה לשתף אתכם בקמפיינים שונים שיוכלו לחדד לכם את השיעורים.
לכן, הליבה של הקורס הינה בערך 4-5 שעות אך אני מעדכן סרטונים נוספים המאריכים מעט את הקורס.
התשובה היא כן ולא, אסביר.
כל עסק צריך חשיפה ופייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לעשות זאת.
מנגד, מניסיוני ישנם תחומים בהם פייסבוק תהיה יעילה יותר ביחס לתחומים אחרים. הנקודה המרכזית שצריך לבחון היא האם העסק שלכם מתאים לשיטת פרסום של "דחיפה" או של "משיכה".
ישנם תחומים בהם פחות עובד "לדחוף" ללקוח מסרים שיווקים מאחר והם פחות רלוונטים עד אשר הלקוח באמת צריך את המוצר / שירות.
לדוג': עורך דין הינו תחום שצריכים רק בעת הצורך, פחות יעבוד לנסות "לדחוף" מסר שיווקי למי שלא צריך. אך יחד עם זאת פייסבוק יכולה לעזור לאותו עורך דין לייצר מודעות לקהל רלוונטי כדי שבעת הצורך תהיה מודעות לשירותים שלו.
מנגד, בונת ציפורניים כן יכולה לגרום ללקוחה להתנסות בשירותים שלה מאחר והקהל שלה צורך באופן שוטף את השירותים שלה לכן כן יהיה קל יותר "לדחוף" מסר שיווקי ללקוחות ולגרום להם להגיע להתנסות דווקא אצלה ולא במקום אחר.
*** ארחיב בנושא במהלך הקורס.
הקורס בנוי בסדרת שיעורים מסודרת שתלמד אתכם צעד אחר צעד את כל מה שחשוב לדעת בכל הקשור לניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק.
המטרה שלי בקורס היא "ללמד אתכם לדוג" לכן חשוב לי שתכירו את סדר הפעולת הנכון (בעיני לפחות).
לאחר שצפיתם בכל אתם כמובן מוזמנים להתנסות באסטרטגיות השונות ולהפיק גם תובנות משל עצמכם מתוך הכרות מעמיקה יותר עם העסק שלכם, הקהל שלכם והנישה בה אתם עוסקים…
בהחלט כן! לא צריך להגיע עם ניסיון מוקדם בניהול קמפיינים, אלמד אתכם ממש את הבסיס של הדברים.
בכדי לאפשר גישה לקורס במחיר אטרטיבי לכל כיס ההדרכה אינה כוללת ליווי אישי לאחר סיום הקורס.
כדי לאפשר בכל זאת למי שרוצה / צריך ליווי נוסף בכדי לשתף בהצלחות / כשלונות ולקבל ממני משוב והכוונה אישית לאחר הקורס אני מציע שירות משלים שכרוך בעלות נוספות.
שעת ליווי אישית בעלות של 250 ₪ + מע"מ. בשעה זו אתחבר אליכם מרחוק ויחד ננתח מה עשיתם וכיצד ניתן לשפר את התוצאות של הקמפיינים שלכם.
חשוב לי לציין כי אני מאמין שבמידה ותיישמו את השיעורים באופן רציני תוכלו להגיע למסקנות בעצמכם ללא ליווי זה.
בהמהלך הקורס אני עושה את המיטב כדי ללמד אתכם כיצד "לחשוב נכון" בניהול הקמפיינים ולא שיטת פעולה של "העתק הדבק".
הרשמה לקורס מעניקה גישה למשך שנה שלמה! בהתחשב בכך שמדובר בהדרכה ממוקדת יהיה לכם בהחלט מספיק זמן לצפות בה כמה פעמים שתרצו עד שתפנימו את כל המידע.
ברור. במידה ויש לכם עובד/ת או פקיד/ה שעוזר לכם בניהול משימות שונות של העסק ואתם רוצים ללמד אותם כיצד לסייע גם בשיווק העסק אתם בהחלט יכולים למנף את ההדרכה לצורך זה.
יתרה מכך, ההדרכה הדיגיטלית תהיה זמינה עבורכם כך שתוכלו להעביר את הידע לגורמים נוספים בארגון.
ברור. במידה ויש לכם עובד/ת או פקיד/ה שעוזר לכם בניהול משימות שונות של העסק ואתם רוצים ללמד אותם כיצד לסייע גם בשיווק העסק אתם בהחלט יכולים למנף את ההדרכה לצורך זה.
יתרה מכך, ההדרכה הדיגיטלית תהיה זמינה עבורכם כך שתוכלו להעביר את הידע לגורמים נוספים בארגון.
יש לציין, ההרשמה להדרכה הפרונטלית היא בעבור משתתף אחד כך שאם אתם רוצים להביא מישהו נוסף יש להירשם בהתאם לכמות המשתתפים שצריכים להגיע לסדנה באופן פיזי.
ראשית אני דואג לבצע עדכונים בהדרכה כאשר יש שינויים משמעותיים בפייסבוק. אך אני יכול לשתף אתכם מניסוני שעיקר החומר שאלמד אתכם יהיה רלוונטי מאחר ואני מלמד אתכם עקרונות שיווקיים שמלווים אותי כבר 15 שנה, גם אם טכנית פייסבוק שינו קצת כפתורים במערכת ברוב הגדול של המקרים אותם עקרונות שיווקיים עדיין רלוונטים מאחר ותבינו למה את עושים ולא תעבדו כמו "תוכים"…