לא פעם בעלי עסקים שואלים אותי "למה אני צריך אתר אינטרנט?" אז אם גם לך עולה השאלה הזו אני ממליץ לך להמשיך לקרוא, למרות שיש לך כבר עמוד עסקי במקום כזה או אחר 🙂 אם יש לך אתר ישן או עדיין אין לעסק אתר, הנה כמה סיבות (ממש) טובות לשקול את הנושא שוב…
1. בידול – כשאתם פותחים דף עסקי במקום כזה או אחר אתם נראים כמו כולם, אתר אינטרנט מאפשר לכם להציג את העסק כמו שבאמת אתם רוצים!
2. לספר סיפור – כאשר יש לכם שליטה במבנה ובסדר של הצגת המידע מול הלקוח, ניתן לספר "סיפור" על ידי הצגת המידע המתאים, בזמן המתאים ובסדר הנכון! משהו שקשה מאוד לעשות במבנה של פוסטים לצורך ההמחשה.
3. לנקות הפרעות – כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שלכם יש הרבה פחות הפרעות ללקוח, הדבר מגדיל את הסיכויים שהוא באמת מתעניין במה שיש לכם להציע. אין לו ברקע פרסומות, תגובות, מסרים שיווקים אחרים, הוא נמצא ב"שטח שלכם"…
4. מידע אנליטי – אפשרות לקבל הרבה יותר מידע אנליטי על ההתנהגות של מבקרים באתר. מהיכן הגיעו, כמה זמן שהו, איזה עמודים עניינו אותם יותר ועוד. אם תבינו במה אנשים באמת מתעניינים תוכלו לבצע שינויים בהתאם וסביר להניח שהאתר ייתן לכם תוצאות טובות יותר.
5. שיטות קידום מתקדמות – אתר אינטרנט משלכם מאפשר לבצע קמפיינים PPC בגוגל (בתוצאות החיפוש על בסיס תשלום), מעקב Remarketing בגוגל ופייסבוק (על ידי קובץ COOKIE פרסומת "רודפת" אחרי הגולש באתרים שונים שהוא מבקר), לבצע קידום SEO (בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל)
6. זמינות ללקוח 24/7 – גם שהעסק סגור האתר זמין עבור הלקוח שלכם ללא המתנה בתורים ובזמינות קלה בלחיצת כפתור.
7. עלות מול תועלת – אם נשווה עלות של אתר אינטרנט מול הערך שהוא יכול להעניק לעסק נגלה שזו אחת ההשקעות הכי נכונות בעידן המידע בו אנו חיים. מעבר להשקעה ראשונית של הקמה, עלות התחזוקה של אתר אינטרנט יחסית מינורית לפוטנציאל החזר.
8. הרבה מעבר לאתר – אם קצת חשיבה מחוץ לקופסא אתר אינטרנט יכול לשמש כמעט כל עסק בייעול תהליכים דיגיטליים שיחסכו לבעל העסק לא מעט זמן על בסיס קבוע! אפשר להשתמש באתר גם בהקמת דפים פנימיים שלא מוצגים בפרונט של האתר ומשמשים את העסק בדברים נוספים. כגון: טופס דיגיטלי שאוסף פרטים מהלקוח ומאפיין את הצורך שלו באופן דיגיטלית, טפסים שצריך להחתים את הלקוח אחרי שהוא מצטרף ועוד אין ספור שימושים…