• Pay Per Click

    בשיטת תשלום לקליק אתה משלם רק שמישהו לוחץ על המודעה ונחשף לשירותים או המוצרים שהעסק מספק… 

איך זה עובד? למי זה מתאים?

למערכת הפרסום של גוגל קוראים AdWord והיא מציעה שיטה שנקראת PPC כשראשי התיבות אומרים Pay Per Click – שיטת תשלום עבור קליק!

הרעיון די פשוט אבל גאוני! גוגל מאפשרת למפרסמים שלה לשלם רק עבור לקוחות פוטנציאליים שנחשפים למוצרים והשירותים שהעסק מספק, אתם משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלכם!  כשבונים קמפיין פרסומי בגוגל אתם למעשה בוחרים באילו "ביטויי מפתח" תרצו לחשוף את העסק שלכם בפני הגולשים ועל ידי כך ניתן למקד את החשיפה רק מול קהל רלוונטי אשר זקוק לשירות שלכם…

לדוגמה: עסק המתמחה במתן שירותים ווטרינרים לחיות מחמד באזור תל אביב יכול למקד את קמפיין הפרסום שלו רק מול מי שמחפש ביטויים כמו: "מרפאה וטרינרית תל אביב", "וטרינר בתל אביב", "וטרינר חירום בתל אביב", "בית חולים וטרינרי בתל אביב" וכד'…

נחשב לאחת משיטות הפרסום היעילות והממוקדות ביותר שיש באינטרנט! 
מגוון יתרונות ותועלות!
ppc1

מעקב אנליטי מפורט!
מידי חודש נפסק לכם דוח מפורט וברור על הוצאות ופעילות הקמפיין.

ppc4

תקציב פרסום מותאם לעסק
נקים עבורכם קמפיין מותאם לגובה התקציב שאתם בוחרים להשקיע.

ppc2

חשיפה מהירה וממוקדת לעסק!
להופיע בדף הראשון במהירות מול קהל רלוונטי ביותר.

ppc3

תשלום רק עבור חשיפה!
לשלם רק מתי שנחשפים לשירותים שלכם.

 

הסוד של קמפיין מוצלח בגוגל…

יצירת קמפיין מקצועי בגוגל דורשת המון ידע, ניסיון ומקצועיות אשר בהחלט עושים את ההבדל מול המתחרים בשוק. הנה מספר נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון שאתם בוחרים במנהל הקמפיין שלכם…

  • קמפיין פרסומי טוב הוא כזה שחושף את העסק שלכם רק מול לקוחות פוטנציאליים ולא מוצג בפני קהל לא רלוונטי.
  • קמפיין מוצלח ידרג אתכם גבוה יותר במנועי החיפוש ועדיין תשלמו פחות מהמתחרים שלכם על אף שאתם ממוקמים מעליהם.
  • תחזוקת קמפיין בצורה נכונה תוזיל את עלויות החשיפה שלכם ותחשוף אתכם בפני יותר אנשים באותו התקציב.
  • קמפיין מקצועי מוצלח יגדיל את כמות המכירות של השירותים / מוצרים שלכם בעסק!
קמפיין פרסום מוצלח
לפגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים: